donderdag 31 januari 2013

Poekie

En dan gaat het binnenkort toch echt gebeuren. Een volle doos met gehaakte knuffels die naar België gaan voor Poekie. Ook een super goed initiatief, dus zeker met een goed gevoel kan ik er afscheid van nemen.


Nu alleen nog even kijken hoe het in België precies werkt met verzenden en dan zijn ze echt weg :-).

Als ik dan kijk wat ik zo op een jaar haak, schrik ik er zelf een beetje van, hihi. Dat zijn toch echt wel heel wat steekje die ik zeker niet wil gaan tellen ;-)

En dan kan ik me op mijn eigen doel gaan storten. 

Groetjes Ingrid.

15 opmerkingen:

  1. indrukwekkend hoor Ingrid! zoveel mooie knuffels

    Inez

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie verzameling, vooral dat aapje met het kroontje op (volgens mij).
    Groetjes Janny.
    Creatiefmetmij.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed van jou! Iets om trots op te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker een goed gevulde doos! Knap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig meis! Wat zullen ze daar blij mee zijn!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie verzameling, weer zoveel blije kindjes, leuk toch ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Wow! Poekie zit al naast de brievenbus te wachten! :)
    Zoveel prachtige knuffels... Poekie wordt er even stil van... zoveel kinderen die we weer een mooi Knuffelpakketje kunnen geven. SUPER!!!

    Lieve groetjes, Saskia & Poekie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Saskia, kom er nog maar even onderuit hoor, mijn collega gaat hem voor me posten na maandag.

      Verwijderen
  8. Jeetje wat is dat super zeg!

    Hoe gaat dat eigenlijk precies in z´n werk?

    liefs,
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In dit bericht staat een link, daar kun je zien wat er zoal gemaakt is en lezen over poekie.

      Verwijderen
  9. Knap werk! Daar maak je heel wat kindjes blij mee, kunnen ze even hun ziek-zijn vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha als je er maar plezier in heb toch :) mooi initiatief

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat veel zeg!! Ik wil ook graag eens iets haken voor poekie, wel niet zo een hele doos maar toch iets want ik vind het ook zo een mooi project!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een doos vol zeg, daar mag je trots op zijn! Daar maak je heel veel kinderen blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beste Ingrid, je doos vol prachtige knuffels is hier aangekomen! SUPER!!! Je gaat vele kinderen een mooi moment bezorgen in het ziekenhuis!

    Hartelijk bedankt en lieve groetjes,
    Saskia & Poekie

    BeantwoordenVerwijderen